Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Sean (95)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Giuseppe (33)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Matthew (28)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Aubrey (16)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
lykki (14)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
André (12)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Nicholas (10)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Joe (6)
Ting jeg faldt over... Vote_lcapTing jeg faldt over... Voting_barTing jeg faldt over... Vote_rcap 
Ændringer på siden
Ting jeg faldt over... EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
Ting jeg faldt over... EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Ting jeg faldt over... EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
Ting jeg faldt over... EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
Ting jeg faldt over... EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
Ting jeg faldt over... EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
Ting jeg faldt over... EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
Ting jeg faldt over... EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Ting jeg faldt over... EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
Ting jeg faldt over... EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
Ting jeg faldt over... EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 Ting jeg faldt over...

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 10:52 am

Hei...

Jeg ved godt jeg er helt ny på siden og måske mener noget så at jeg ikke burde sætte spørgsmålstegn ved noget før jeg har prøvet spillet.
Men ikke desto mindre:

Den ene ting jeg tænker over er de hårde grænser der er mellem folk. Næsten alt skal man have tilladelse til af Admins, bortset fra vis du bare vil være almindelig menneske (Virker måske lidt overdrevet i jeres øjne og det er det sikkert også da jeg ikke har læst alle racerne) Men sådan føler jeg det. Jeg kan godt se at der skal holdes øje så alle ikke får for meget magt og at guderne bliver nød til at være folk som kender siden m.m. men måske kunne man løsne lidt op så men ikke føler det er helt umuligt at blive noget?

en anden ting jeg tænker over er profilen...Jeg ved godt siden ikke er som så mange andre, men jeg syntes stadig godt man kunne sætte flere ting på som man kan udfylde på profilen. F.eks. det store stykke hvor man kan skrive om sin baggrund, personlighed m.m. Det blev jeg lidt skuffet over da jeg havde glædet mig til at udfylde det:)

Og så vil jeg bare huske folk på at dette overhoved ikke er negativt ment, men ting jeg støtte på og undrede mig over.

- Sean
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 11:01 am

Nåe ja...

Har satanisterne noget fast sted at være? Et sted hvor de kan være når de skal udføre deres ritualer? Måske har jeg bare overset det...?

Måske man kunne tilføje en lille beskrivelse af de forskellige trosretninger til folk så de måske bedre kan vælge? Vis man ikke lige ved/kan huske hvad de forskellige går ud på?
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 11:09 am

Godt du lige spurgte om det, for det tænkte jeg også på det med evnerne, men da siden jo er ny, forslår jeg at vi venter og ser, de skal jo lige have en chance for at komme igang. Det mest bersale er jo på plads.

-Kia
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Admin
Matthew


WP : 1
Antal indlæg : 28
Bosted/Tilholdssted : I helved.
Job/hobbies : Regere over helved.
Humør : Dead.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 1:22 pm

Det er godt, du spørger. Men som sagt, så er siden ikke helt oppe at køre. Og jeg afslår heller ikke folk til, de ikke kan blive det. Nogle bliver udvalgt af Admins, og bliver spurgt, om de vil. De låste grupper skal opfylde en bestemt kriterie. Man kan også skrive til Admin. Intet svar er sikkert, men det skader aldrig at spørge.

Disse kriterier kan ikke nævnes, da Admins overvåger alle emner, alle mennesker; indtil der kommer flere på siden. Og det kan I hjælpe med, ved at reklamere.
Det er overhovedet ikke for at holde grupper lukkede for jer. Vi Admins har heller ikke skygger eller andet lige nu, fordi siden er ny.

Men jeg vil straks sørge for, der kommer noget til de forskellige trosretninger. Det er godt du siger det. Og til det med satanismen, så ligger det sådan, at Abbadon er delt op i forskellige dele af byen, Nord er kamppladsen, neutralt. Det er slagmarken, som sagt. Alle kan være der. Midtbyen er de kristnes og Syd er satanisternes by, der hærger de. Hvis du læser beskrivelsen ved Talerstolene, vil der stå, det er Satanisternes sted. [:
Håber det var svar nok? (:
Tilbage til toppen Go down
https://heaven-versus-hell.danskforum.net
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 1:28 pm

Ahh, tak:)

Her læst beskrivelserne men fik kun det ud af det at enden var det steder hvor både satanister og kristne var eller...Hov, jeg tror jeg overså det^^

Men tak for svarene, viste godt at grupperne ikke var totalt lukkede, men syntes bare der var meget...kantede grænser vis man kan sige det sådan?

Men ellers vil jeg rose siden, der er en god ide og dejligt med nye ideer i stedet for de samme hele tiden^^
Tilbage til toppen Go down
Lucy the Unfading
Admin
Lucy the Unfading


WP : 0
Antal indlæg : 9

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:18 pm

Hej, kan se at Gabriel allerede har svaret på spørgsmålet, men vil lige nævne at jeg nu har oprettet et sted i profilen hvor du skal skrive din baggrundshistorie ^^

~Lucy~
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:28 pm

YEAR, har savnet det! Tak tak
Tilbage til toppen Go down
Lucy the Unfading
Admin
Lucy the Unfading


WP : 0
Antal indlæg : 9

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:29 pm

hehe så lidt :b
skriv til mig hvis i ønsker flere ting oprettet rundt omkring i profilen eller lignende
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:36 pm

Det var rart ja. Okay...Jeg tror jeg slår mig til tåls for lige nu, men skriver vis jeg støder på noget
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:40 pm

Der er lige to ting. Det ene er at jeg ikke helt har fattet magi/evne tingen ved ikke mennesker, og så forstår jeg ikke helt hvad vampyre skal have vinger for (jov flyve) men de plejer jo ikke have det. Men kan godt lide at det ikke skal være "som det plejer"
Tilbage til toppen Go down
Lucy the Unfading
Admin
Lucy the Unfading


WP : 0
Antal indlæg : 9

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:45 pm

Kia originalt mente man faktisk at vampyrer havde vinger - ingen kan tillade sig at sige 'jamen vampyrer har jo ikke vinger!' el heller kan man sige 'Vampyrer havde originalt vinger!' for hvad er det længere? efterhånden er der flere 100 definitioner på vampyrer og mig og Gabriel har nu bedst mulig forsøgt at lave noget lidt mere unikt angående vampyrer så de ikke minder om alle andre.
Så jo, vampyrer har vinger for at flyve.
Til gengæld forvandler de sig ikke til flagermus eller skinner hvis solen rammer dem (;
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:49 pm

Fedt Er skam helt med på den. Behøver heller ikke kunne skinne eller forvandle mig til en flagermus.
Tilbage til toppen Go down
Lucy the Unfading
Admin
Lucy the Unfading


WP : 0
Antal indlæg : 9

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:50 pm

lige netop (;
Det med evnerne bliver du sådan set nød til at spørge Gabriel ydelrigere om da det er ham der har fundet på det med dem, men eftersom du er vampyr kan du godt have en evne, sørg dog for at sende evnen via pm til mig eller ham for at få den godkendt.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... EmptyLør Apr 02, 2011 2:55 pm

Oki doki Jamen så mange tak for hjælpen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ting jeg faldt over... Empty
IndlægEmne: Sv: Ting jeg faldt over...   Ting jeg faldt over... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ting jeg faldt over...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: