Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Mest aktive brugere
Kia (107)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Sean (95)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Giuseppe (33)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Matthew (28)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Aubrey (16)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
lykki (14)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
André (12)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Nicholas (10)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Joe (6)
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_lcapAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Voting_barAllow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Vote_rcap 
Ændringer på siden
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aubrey

Aubrey


WP : 0
Antal indlæg : 16
Bosted/Tilholdssted : Abbadon - hvor der nu end er plads..
Humør : All the things i stille remember.. summers never looked the same... nothing to lose but wverthing to gain.

Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 07, 2011 9:19 pm

WELCOME YOU! TO MY... SEARCH TOPICH!! *HOSTHOST!*


*OPMÆRKSOMHED TAAAAAAAARK*

Fik jeg opmærksomhed? I hope so..!

MINE DAMER OG HERRE!!! LAD MIG PÆRSENTERE *KLAP SALME* AUBREY!
Ich finde die.. argh! Jeg søger et emne! Som i nok har fundet ud af :3 Jeg skal bruge en.. Ja det sådan set lige meget, hankøn eller hunkøn, jeg er åben, også hvilken race, det lige meget x3
Sagen er den at jeg meget gerne vil til at igang her på siden.. og det kan jeg altså ikke uden JERES hjælp! Jeg vil gerne til at være lidt mere aktiv herinde x3
Det vil sige... i blir nød til at give mig noget OPMÆRSOMHED! :'D

Jeg har.. nogen krav... (Det ik fordi jeg er ond eller noget... Eller vent... Jeg er ond! *Muwhahaha!* (;

anyways! Mine krav:
- First! You have to be! Kreativ :'D Masser af opfindsomhed! jo mere jo beder!
- Then.. you have to be! eller.. Du skal skrive mindst 5 linjer, ellers kan jeg ikke finde ud af at scare på emnet :'3 og det bliver mindre kreativt, og kedeligt .. så skriv en masse!
- Then.. eh O.o Dont kill me D: jeg gider ikke slås i emner x3 så hvis i kun vil slås, så det ik mig i skal emne med x3
- Og så vil jeg bare sige... KREATIVITET!

Jeg tror det var det.. og på gensyn såååh :'3
skriv endelig til mig ik? :'D Jeg bider sleeeeeeet ikke (; *blink blink*

LADYS AND GENTEMAN.. THIS WAS... AUBREY!!!!
Tilbage til toppen Go down
Nicholas

Nicholas


WP : 0
Antal indlæg : 10
Bosted/Tilholdssted : flakker lidt omkring indtil jeg har fundet et sted
Job/hobbies : fester, jager, træner, arbejder på 'Nattelivet' blot for at glo på strippere, nyder tilværelsen på groveste vis.

Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Sv: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 07, 2011 11:41 pm

opmærksomhedskrævende unge.
Tilbage til toppen Go down
Aubrey

Aubrey


WP : 0
Antal indlæg : 16
Bosted/Tilholdssted : Abbadon - hvor der nu end er plads..
Humør : All the things i stille remember.. summers never looked the same... nothing to lose but wverthing to gain.

Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Sv: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyTirs Jun 07, 2011 11:57 pm

Det mit kende tegn.
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


WP : 0
Antal indlæg : 2
Bosted/Tilholdssted : Jeg bor hos Britney Spears. Jeg er død din klovn? Hvor tror du.
Job/hobbies : Kill...
Humør : I love to Kill...

Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Sv: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 08, 2011 7:09 pm

Yay. A crazydude LIKE ME! Jeg vil super-over-totalt gerne emne med dig Frk. Opmærksomhed!
Tilbage til toppen Go down
Aubrey

Aubrey


WP : 0
Antal indlæg : 16
Bosted/Tilholdssted : Abbadon - hvor der nu end er plads..
Humør : All the things i stille remember.. summers never looked the same... nothing to lose but wverthing to gain.

Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Sv: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm

Du kan ikke både kalde mig dude! og så kalde mig frøken bag efter D:
må jeg ikke be om det første.. taaaark x'D!

ok, ok, ok x3 skal jeg lave eller vil du?x3!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty
IndlægEmne: Sv: Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D   Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» emne?emne?emne?
» STORT EMNE ^_^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Om siden :: Plots-
Gå til: