Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Mest aktive brugere
    Kia (107)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Sean (95)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Giuseppe (33)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Matthew (28)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Aubrey (16)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    lykki (14)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    André (12)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Nicholas (10)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Lucy the Unfading (9)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Joe (6)
    Getting drunk yet, André? Vote_lcapGetting drunk yet, André? Voting_barGetting drunk yet, André? Vote_rcap 
    Ændringer på siden
    Getting drunk yet, André? EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
    Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


    Kommentarer: 0
    Nye felter
    Getting drunk yet, André? EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
    Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

    Kommentarer: 0
    Seneste emner
    » Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
    Getting drunk yet, André? EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

    » Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
    Getting drunk yet, André? EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

    » send me on my way still smiling.. - André
    Getting drunk yet, André? EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

    » Getting drunk yet, André?
    Getting drunk yet, André? EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

    » Stranger than kindness - Nicholas.
    Getting drunk yet, André? EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

    » All that im after, is a life full of laughter.
    Getting drunk yet, André? EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

    » Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
    Getting drunk yet, André? EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

    » Topics with the God of Crazyness?
    Getting drunk yet, André? EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

    » We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
    Getting drunk yet, André? EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


     

     Getting drunk yet, André?

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Joe

    Joe


    WP : 0
    Antal indlæg : 6
    Bosted/Tilholdssted : En meget lille, meget nusset lejlighed på "Sidevejen"
    Job/hobbies : Joe har to jobs. Langt de fleste nætter arbejder hun som danser på stripklubben og om dagen arbejder hun som servetrice på en lille café i storcenteret.
    Humør : Du kan danne en mening om mig, skabe dig indtryk af mig. Men ej kan du dømme mig. - Det kan kun min Gud.

    Getting drunk yet, André? Empty
    IndlægEmne: Getting drunk yet, André?   Getting drunk yet, André? EmptyOns Maj 25, 2011 12:22 am

    Dato: 28/05
    Dag: Lørdag
    Tid: 23.55
    Vejr: Nattekøligt udenfor
    Sted: The Bar
    Omgivelser: Massere af gæster der fester og har det sjovt.

    Joe sad oppe i baren. Hun var iført en et-ærmet grøn kjole, sorte nylon strømper og er par højhælede støvler der nåede op lige under knæet. De lange, røde krøller var samlet i en fletning der startede lige under venstre øre, og så var trukket mod højre og frem over skulderen. Foran hende stod en drink, der allerede var halvt drukket. De grønne øjne gled stille og roligt henover den dansende masse, og et let smil var formet på de rødmalede læber. Joe nød egentlig for en gangs skyld at være gæsten. Det var ikke ofte at hun tog på club når hun endelig havde fri en aften, men det var en god måde at blive fuld på og det var rart at få hverdagen en lille smule på afstand. Normalt drak hun ikke. Alkohol kunne alt for let føre videre til langt mere syndige foretagener. Hvilket ikke var noget som Joe var interesseret i.
    Tilbage til toppen Go down
    André

    André


    WP : 1
    Antal indlæg : 12
    Bosted/Tilholdssted : I en forladt lagerbygning på 'Sidevejen', holder dog mest til på loftet.
    Job/hobbies : Arbejder som bartender på The Bar.
    Humør : I've said it once, I've said it twice, I’ve said it a thousand fucking times. That I'm okay, that I'm fine, that it’s all just in my mind.

    Getting drunk yet, André? Empty
    IndlægEmne: Sv: Getting drunk yet, André?   Getting drunk yet, André? EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am

    André smøg sig ind af bagdøren til The Bar, og hilste kort på nogen af sine kolleger. Han var udmattet efter det der kunne føles som 2 timers søvn men som havde været 4. Han besluttede sig dog for at mande sig lidt op, og drak en ordentlig tår af det nærmeste og klammeste alkohol der stod tættest på. Han væmmedes ved det, og rystede lidt på hovedet "bwadr.." mumlede han, og greb en skjorte med barens logo og mærke på. Han skiftede hurtigt og smuttede ud i baren, gulvet føltedes som om det gav efter hver gang bassen brummede i musikken, og folk smilte, drak, slogedes, opførte sig som dyr, og alt andet hvad mennesker nu var så gode til.. hvis det da ikke kun var mennesker der var derude. Han rakte ud efter en øl og rakte den til en hen over baren, og satte flere glas op på baren. man skulle finde sin rytme i det her job... Han skuede kort ud over mængden og fik et glimt af en pige i grønt længere nede i baren. Rød og grønt.. en vild farve kombi, der fik ham til at smile lidt. Han farede lidt frem og tilbage og endte til sidst nede i hendes ende, mens han fyldte fadøl i et stort glas. Han smilede kort til hende over baren "hva... kan jeg friste med noget der er mere frisk en den der?" sagde han drilsk og nikkede mod hendes efterhånden halvslatne drink.
    Tilbage til toppen Go down
     
    Getting drunk yet, André?
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » send me on my way still smiling.. - André

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Heaven Versus Hell :: Abbadon - Midtbyen :: The Bar-
    Gå til: