Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Sean (95)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Giuseppe (33)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Matthew (28)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Aubrey (16)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
lykki (14)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
André (12)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Nicholas (10)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Joe (6)
Åh en stank! - Valentine Vote_lcapÅh en stank! - Valentine Voting_barÅh en stank! - Valentine Vote_rcap 
Ændringer på siden
Åh en stank! - Valentine EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
Åh en stank! - Valentine EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Åh en stank! - Valentine EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
Åh en stank! - Valentine EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
Åh en stank! - Valentine EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
Åh en stank! - Valentine EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
Åh en stank! - Valentine EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
Åh en stank! - Valentine EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Åh en stank! - Valentine EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
Åh en stank! - Valentine EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
Åh en stank! - Valentine EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 Åh en stank! - Valentine

Go down 
ForfatterBesked
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Åh en stank! - Valentine Empty
IndlægEmne: Åh en stank! - Valentine   Åh en stank! - Valentine EmptySøn Apr 03, 2011 7:33 pm

S: En eller anden side vej
O: Syge, døende, fulde ... alle former for dårligstillet folk
V: Mørkt, kun oplyst af gadelygter fra de andre veje, og vindues lys
T: Ukendt, men natten

Kias sko kom som larm ind i den lille sidegade. En hæslig stank slog imod hende. Den var hæslig, selv for en vampyr som hende, som ellers kunne klare en del. Stanken kom nok mest fra en bunke lig, der ikke lige var blevet begravet, men også af de fulde folk, og flere af de syge, som ikke havde været i bad ... hvor lang tid var ukendt. Hun trak sin lange sorte frakke op om næsen, i håb om at stanken ville forsvinde bare en smugle, men det hjalp ikke. Hun gik vidre hen, mens hun kiggede på de sølle folk der lå her og der. *Hvorfor var det lige jeg gik her ned?* Hun kunne ikke huske hvorfor det var hun var taget her ned, men hun ville væk, og det kunne ikke gå hurtigt nok.
Tilbage til toppen Go down
 
Åh en stank! - Valentine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Abbadon - Nord :: Sidevejen-
Gå til: