Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Sean (95)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Giuseppe (33)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Matthew (28)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Aubrey (16)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
lykki (14)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
André (12)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Nicholas (10)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Joe (6)
Herskere af Byen - Page 2 Vote_lcapHerskere af Byen - Page 2 Voting_barHerskere af Byen - Page 2 Vote_rcap 
Ændringer på siden
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Herskere af Byen - Page 2 EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
Herskere af Byen - Page 2 EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Herskere af Byen - Page 2 EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
Herskere af Byen - Page 2 EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 Herskere af Byen

Go down 
+2
Giuseppe
Madelaine
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:10 pm

Ja, samme her.. Nu er vi jo alle Morganer også, så jeg skal lige høre.. Er jeg den eneste, der er ved at dø over, at skriften er så lille, så jeg ikke kan se, hvor meget jeg egentlig skriver? xD
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:11 pm

OKay...Jeg tror faktisk der var en reklame for den på The lost world...Det var der jeg opdagede den^^

Men ja, har også en bruger på VLM.

Og...tja, jeg syntes det er irriterende at man føler man skriver en masse og så når man sender det ind, så fylder det på en anden måde^^
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:18 pm

Syntes det er helt vildt meget forskl inde på TLW, ikke så galt med VLM men men jov, også trals der inde, man kan jo ikke stole på det baah :3
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:19 pm

The Lost World? Sig mig, hvor mange RPG-sider er du lige inde på? xD

Nemlig! Det fylder bare ingenting, og man føler bare, at man intet har skrevet.. Nedern.
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:21 pm

Tja, tror jeg har vænnet mig til på TLW, men ja, det er trist.

Åhha...Vil du vide det?
Dem jeg er aktive på er:
Her
Camp halfblood
Og næsten på VLM og TLW, ikke så meget mere da jeg ikke orker at skrive emner hele tiden.
Nåe ja og også Arianna, sjælenes ø.
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:23 pm

Hvor har jeg været? Jeg har aldrig hørt om de hjemmesider. Jeg har altid stenet sådan nogle nedern nogle.. o_o

-Det minder mig om; svarer nok ikke mere i dag, da lektierne lige skal laves.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:25 pm

Bruger bare TLW, VLM og den her. Orker ikke at have på flere! ^_^
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:28 pm

Altså jeg tjekker altid diverse reklamer^^

Og ok...
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:35 pm

Hvordan kan du så hitte ud af alle dine sider? Jeg er normalt på alle mine tre sådan ... heletiden
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:37 pm

Fordi jeg netop ikke er på dem hele tiden. Jeg skifter lidt alt efter hvilket emne jeg vil osv. F.eks. vis jeg vil noget med gud og helvede, vælger jeg denne, vis jeg vil være en eller anden race i en fantasiland vælger jeg VLM eller TLW og vis jeg vil være halvgud vælger jeg Camp halfblood.
Desuden plejer jeg kun at komme på et par gange op dagen for at tjekke beskeder og emner og derved har jeg stadig masser af tid til vennerne m.m.
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:38 pm

Alle på én gang? Undskyld, men hvordan kandu have tid til det? o_o
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:44 pm

Ved ikke at emne alt for meget og kun besvare dem når jeg har lyst. Og tja...Er jo ikke så langsom p tastaturet, det kræver ikke engang planlægning...Det tager jo ingen tid. Tjekker dem om morgenen, lidt på dagen vis jeg gider og om aftenen.
Ingen problemer^^
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:47 pm

Lyder nemt. Jeg har bare det, at dem jeg skriver med tit er på om aften, og for at jeg ikke bare svare en gang om dagen er jeg tit på i lang tid, og så hygger jeg mig med det
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:48 pm

Hmm.. jeg stresser bare. Så det er en hjemmeside af gangen. (Nu har jeg så to, men okay)
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:49 pm

Det er også det jeg gør f.eks. nu.
Men har tænkt mig at trække mig fra nogen af dem og så nøjes med et par stykker. Har heller ikke rigtig tid til dem mere med det skolearbejde jeg har.
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:50 pm

Det er jo med at finde middelvejen. Stresser aldrig, folk må bare vente til jeg kan besvare eller oprette emnet
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 10:51 pm

Hmm.. Tjaeh. Lyder fornuftigt. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 11:00 pm

Men smutter også for i dag, skal være frisk til samfundsfag i morgen...ER så heldige at gå på efterskole og derved har vi samkult uger...og i denne uge faldt emnet på samfundsfag^^
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


WP : 0
Antal indlæg : 107
Bosted/Tilholdssted : Ukendt
Job/hobbies : Ukendt
Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyMan Apr 04, 2011 11:02 pm

Hvilke efterskole!!! Hvilke hvilke! Skal også på til næste år
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 8:31 am

Skal også går her til næste år....

Samsø efterskole, Besser.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Admin
Matthew


WP : 1
Antal indlæg : 28
Bosted/Tilholdssted : I helved.
Job/hobbies : Regere over helved.
Humør : Dead.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 8:22 pm

I er heldige at være de første på siden, ja. Og jeg har forsøgt at minimere siden, så godt jeg nu kan. Og til det med herskere, og guderne, vil jeg gøre opmærksom på, at vi holder øje med jer gennem emnerne. Og Guderne vælger selv, hvem der skal stå i spidsen for deres religion. Guderne kan sagtens vise sig i menneskeform, men det forekommer sjældent. Så I skal ikke være bange for at spørge om et emne, med en Gud. Det kan ske, at I senere vil modtage et tilbud om at være hersker/leder for ens tro.
- fuld magt, hersker, det må lederne klare. Det giver vel sig selv, man bliver hersker, når man har de to andre trosretninger under kontrol. (:

Men guderne kan vise sig i menneskeform. Og hvis I bliver valgt som leder for troen; skal vi Guder nok kontakte jer. Ellers; spil som I plejer. Vi skal nok sørge for lederne. (:
- men jeg afviser ikke, I altid kan søge. (:
Tilbage til toppen Go down
https://heaven-versus-hell.danskforum.net
Lucy the Unfading
Admin
Lucy the Unfading


WP : 0
Antal indlæg : 9

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 8:32 pm

Ooh jeg er beæret og at jeg er blevet nævnt ^^
men som Gabriel siger kan i sagtens emne med os
- jeg står i hvert fald til rådighed som emnepartner hvis det er Det er ikke sjovt hvis man ikke kan emne i ved. Og som sagt er i altid velkomne til at sende en ansøgning via pm eller lignene til en af os hvis i vil.
Eftersom siden stadigvæk er ny og brugerne først lige er ved at komme til skal den jo også igang - og det kan den ikke uden brugere som i jo ved.

~Jeres allesammens Lucy~
Tilbage til toppen Go down
Sean

Sean


WP : 0
Antal indlæg : 95
Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
Job/hobbies : Arbejder med computere.
Humør : Hmm...Skiftende.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 10:30 pm

Hehe, jeg ville da med glæde stå frem som en slags...Leder for min religion, men igen: Jeg vil hellere vælges end ansøge...Det virker bare mere rigtig at min herre vælger mig;)
Tilbage til toppen Go down
Giuseppe

Giuseppe


WP : 0
Antal indlæg : 33
Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning.
Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.

Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 EmptyTirs Apr 05, 2011 11:40 pm

Wow.. jeg melder mig gerne som emnepartner for jer!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Herskere af Byen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Herskere af Byen   Herskere af Byen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Herskere af Byen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Om siden :: Plots-
Gå til: