Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Sean (95)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Giuseppe (33)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Matthew (28)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Aubrey (16)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
lykki (14)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
André (12)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Nicholas (10)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Joe (6)
Vampyr akademiet Vote_lcapVampyr akademiet Voting_barVampyr akademiet Vote_rcap 
Ændringer på siden
Vampyr akademiet EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
Vampyr akademiet EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Vampyr akademiet EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
Vampyr akademiet EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
Vampyr akademiet EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
Vampyr akademiet EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
Vampyr akademiet EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
Vampyr akademiet EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
Vampyr akademiet EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
Vampyr akademiet EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
Vampyr akademiet EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 Vampyr akademiet

Go down 
ForfatterBesked
Valentine

Valentine


WP : 0
Antal indlæg : 3

Vampyr akademiet Empty
IndlægEmne: Vampyr akademiet   Vampyr akademiet EmptyLør Apr 09, 2011 5:01 pm

Vampyr akademiet!


Taget fra bogens bagside:
Kun en sand ven kan beskytte dig mod dine udødelige fjender.

Rose og Lissa har i to år levet et hemmeligt og forbudt liv i frihed blandt mennesker, men pludselig bliver de opsporet og slæbt med tilbage til Sankt Vladimirs Akademi, en skole for vampyrer og deres vogtere.

Lissa Dragomir er Moroi-prinsesse, en dødelig vampyr med sjældne evner for at kunne tøjle Jordens magiske kræfter.

Hun er i konstant fare for at blive overfaldet og dræbt af Strigoi, de grusomme, udødelige vampyrer, som har brug for Moroi-blod for at bevare deres udødelighed. Rose Hathaway, Lissas bedste veninde har en stræk blanding af vampyr- og menneskeblod i årerne og er derfor dhampir. Roses livsopgave er at være Lissas vogter og passe på hende – uanset hvad der skal til.

Overalt luer farerne, men også fristelserne – ikke mindst til forbudt kærlighed …



Siden handler i det hele taget om denne fare der lurer alle vejene for disse Strigoi der kommer.
Anna, den ældste Strigoi i området, er ved at lave flere Strigoi for at komme tættere på akademiet og tættere på Moroi, og deres blod. Anna skal derfor også få sig en større klan til at hun ville kunne komme ind! Annas klan går dog langsomt fremad! - Hun holder dog igen til at der kommer et nyt hold folk (jer) ind i området så hun kan skabe dem til Strigoi, hvis hun da kan få fat i dem.


Venlig hilsen Team VA!


- Siden er ikke oppe at kører endnu, derfor reklamere vi.
Tilbage til toppen Go down
 
Vampyr akademiet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Om siden :: Fri snak :: Reklamer-
Gå til: