Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Sean (95)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Giuseppe (33)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Matthew (28)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Aubrey (16)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
lykki (14)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
André (12)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Nicholas (10)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Joe (6)
En række spørgsmål (: Vote_lcapEn række spørgsmål (: Voting_barEn række spørgsmål (: Vote_rcap 
Ændringer på siden
En række spørgsmål (: EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
En række spørgsmål (: EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
En række spørgsmål (: EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
En række spørgsmål (: EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
En række spørgsmål (: EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
En række spørgsmål (: EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
En række spørgsmål (: EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
En række spørgsmål (: EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
En række spørgsmål (: EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
En række spørgsmål (: EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
En række spørgsmål (: EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 En række spørgsmål (:

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nicholas

Nicholas


WP : 0
Antal indlæg : 10
Bosted/Tilholdssted : flakker lidt omkring indtil jeg har fundet et sted
Job/hobbies : fester, jager, træner, arbejder på 'Nattelivet' blot for at glo på strippere, nyder tilværelsen på groveste vis.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyMan Maj 23, 2011 1:47 pm

yeah, jeg er ny herinde og er stødt på nogle ting jeg ikke forstår. enten er det bare mit der er en idiot og ikke har nærlæst det nok, men det kunne være rart at få nogle svar x3

1. Nicholas er en skygge (har jeg i hvertifald udfyldt som) men når jeg læser beskrivelsen bliver spørgsmålet ved at dukke op: må min person simpelthen ikke have et ansigt? eller krop for den sags skyld? eller er det blot en tilstand? der står at skyggen vil være i stand til at tage menneskelig form, vil det være en form efter eget valg på det pågældende tidspunkt eller vil det altid være den samme menneskelige form?

2. Hvordan fungere 'skygge verdenen' i praktis?
'De kan trække en ind i Skyggeverdenen, hvor man aldrig vil kunne komme ud igen. Og hvor skyggen kan gå frit. Skyggen er inde i sig selv. Skyggen er det kolde, mørke lokale, man ender i, i Skyggeverdenen. Er man først kommet derind, skal man slå skyggen ihjel, for at komme ud. Men skyggen er på hjemmebane, da den har mørke, og kan gå på vægge. ' . Altså er der noget specielt man skal gøre eller udføre og er det muligt for at skygger at gøre dette?


3. jeg mangler også lidt viden om hvor længe en skygge kan leve.

det var sådan set det, håber at der er nogle som kan hjælpe mig.

Tilbage til toppen Go down
André

André


WP : 1
Antal indlæg : 12
Bosted/Tilholdssted : I en forladt lagerbygning på 'Sidevejen', holder dog mest til på loftet.
Job/hobbies : Arbejder som bartender på The Bar.
Humør : I've said it once, I've said it twice, I’ve said it a thousand fucking times. That I'm okay, that I'm fine, that it’s all just in my mind.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyMan Maj 23, 2011 2:38 pm

Jeg tror jeg kan svare på den sidste (:

I følge de oplysninger jeg har læst mig til, så kan du selv bestemme din skygges levetid osv. Den har vidst ikke menneskelig levealder :3
Tilbage til toppen Go down
Nicholas

Nicholas


WP : 0
Antal indlæg : 10
Bosted/Tilholdssted : flakker lidt omkring indtil jeg har fundet et sted
Job/hobbies : fester, jager, træner, arbejder på 'Nattelivet' blot for at glo på strippere, nyder tilværelsen på groveste vis.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyMan Maj 23, 2011 6:00 pm

hmm fedt nok. jeg syntes at det er ret svært at udfylde sine felter detaljeret med så lidt information. -.-
nogen der ved noget omkring hvordan skygger bliver skab? bliver de født som børn? eller hvad? o_o
Tilbage til toppen Go down
Nicholas

Nicholas


WP : 0
Antal indlæg : 10
Bosted/Tilholdssted : flakker lidt omkring indtil jeg har fundet et sted
Job/hobbies : fester, jager, træner, arbejder på 'Nattelivet' blot for at glo på strippere, nyder tilværelsen på groveste vis.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyMan Maj 23, 2011 6:33 pm

underskylder lige på forhånd men det vælter ind med spørgsmål i mit hovede.

- de religioner som bliver skrevet om herinde, følger de, de allerede eksterende religioner eller bliver der bare fundet inspiration i dem?
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Admin
Matthew


WP : 1
Antal indlæg : 28
Bosted/Tilholdssted : I helved.
Job/hobbies : Regere over helved.
Humør : Dead.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyTirs Maj 24, 2011 12:17 am

1. der står klart og tydeligt, at hvis du har taget en form i løbet af dagen, vil du kunne lave den selv, når det bliver aften. Du kan godt lave ansigt, men ikke konstant, tid af gangen. Og hvis du har taget skyggen fra en kvinde, vil du kunne lave din egen kvinde. En skygge indtager kun grundtræk; hofter, barm, hår og ansigt. Ellers, så vil skyggen frit kunne forme sig selv. (:

2. det kan alle skygger. Men det kræver megen energi, og skyggen vil være helt drænet, efter denne forvandling.

3. ja, du bestemmer lidt selv levealderen. (:

- skygger bliver lavet af Gabriel. Det er hans skabninger. Og han virker også som et adoptionsbureau, ligesom Gud skabte mennesker, og engle, så er Gabriel Fader til alle skygger. (: Men de kan også godt selv avle, som sagt; så står der skrevet, de er Gabriels væsner, men er meget frie. ^^

Og religionerne er lidt mikset op, men det meste er litteratur, basis viden.
Tilbage til toppen Go down
https://heaven-versus-hell.danskforum.net
Nicholas

Nicholas


WP : 0
Antal indlæg : 10
Bosted/Tilholdssted : flakker lidt omkring indtil jeg har fundet et sted
Job/hobbies : fester, jager, træner, arbejder på 'Nattelivet' blot for at glo på strippere, nyder tilværelsen på groveste vis.

En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: EmptyTirs Maj 24, 2011 12:34 am

tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En række spørgsmål (: Empty
IndlægEmne: Sv: En række spørgsmål (:   En række spørgsmål (: Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En række spørgsmål (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: