Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Kia (107)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Sean (95)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Giuseppe (33)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Matthew (28)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Aubrey (16)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
lykki (14)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
André (12)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Nicholas (10)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Lucy the Unfading (9)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Joe (6)
At work ~ Åben tråd Vote_lcapAt work ~ Åben tråd Voting_barAt work ~ Åben tråd Vote_rcap 
Ændringer på siden
At work ~ Åben tråd EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


Kommentarer: 0
Nye felter
At work ~ Åben tråd EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
At work ~ Åben tråd EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

» Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
At work ~ Åben tråd EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

» send me on my way still smiling.. - André
At work ~ Åben tråd EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

» Getting drunk yet, André?
At work ~ Åben tråd EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

» Stranger than kindness - Nicholas.
At work ~ Åben tråd EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

» All that im after, is a life full of laughter.
At work ~ Åben tråd EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

» Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
At work ~ Åben tråd EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

» Topics with the God of Crazyness?
At work ~ Åben tråd EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

» We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
At work ~ Åben tråd EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


 

 At work ~ Åben tråd

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Joe

Joe


WP : 0
Antal indlæg : 6
Bosted/Tilholdssted : En meget lille, meget nusset lejlighed på "Sidevejen"
Job/hobbies : Joe har to jobs. Langt de fleste nætter arbejder hun som danser på stripklubben og om dagen arbejder hun som servetrice på en lille café i storcenteret.
Humør : Du kan danne en mening om mig, skabe dig indtryk af mig. Men ej kan du dømme mig. - Det kan kun min Gud.

At work ~ Åben tråd Empty
IndlægEmne: At work ~ Åben tråd   At work ~ Åben tråd EmptyTirs Maj 24, 2011 11:47 pm

Dato: 27/05
Dag: Fredag
Tid: 23.53
Sted: Stripklubben o.o
Vejr: Køligt udenfor
Omgivelser: En masse mænd, og ganske få kvinder blandt publikum. Ellers dansere, barpersonale og udsmidere.

Musikken dunrede i højtalerne, og unge halvnøgne kvinder dansede forførisk for de mange mænd der betragtede dem med sultne øjne. Blandt disse unge kvinder var blandet en med lange, røde krøller. 'Flame' blev hun kaldt. Hun havde et meget lille, tatoveret kors på den ene ankel, og noget der kunne ligne en flamme prydede et lille stykke af hendes venstre balde. Smidigt snoede hun sig om stangen, sendte forførende blikke tilfældigt rundt i forsamlingen, der stod og så på hende, og glædede sig til hun havde fri. Men hendes job gik jo egentlig ikke bare ud på at se godt ud og sno sig om en metalpæl. Nej, en god del af hendes løn bestod faktisk af de drikkepenge hun fik fra sit publikum.
Tilbage til toppen Go down
William Hartley

William Hartley


WP : 0
Antal indlæg : 2
Bosted/Tilholdssted : The Savior
Job/hobbies : Bygger ruinerne op igen; eller forsøger
Humør : Trist; alle skal bare blande sig i genopbygningen. Negativ energi på stedet.

At work ~ Åben tråd Empty
IndlægEmne: Sv: At work ~ Åben tråd   At work ~ Åben tråd EmptyOns Maj 25, 2011 10:47 pm

William stod udenfor med sin sidste cigaret, kiggede lidt frem og tilbage. Han rettede lidt så sin hættetrøje, og kiggede op mod himlen. Han var engel. Men han skulle passe på. For det meste troede folk, og deres tro kunne stille spørgsmål. Men de fleste engle var diskrete, ville ikke give menneske håb for, at verden ville blive reddet foreløbig. Guderne kunne egentlig heller ikke blive ved med at lave forhandlinger med Helvedsguderne.
Og det vidste William godt. Det vidste englene godt, og det kunne mærkes, også på menneskerne. Derfor var han taget ned til menneskene, kun for at få fat i nogle cigaretter. Der var altid stress og jag i himlen. Han trak mere røg ind, og pustede det langsomt ud igen. Han lukkede kort øjnene, og luften skubbede kort til hans sorte hår. Han drejede om på hælen, skoddede sin cigaret, og gik indenfor igen. Ikke for at se på halvnøgne kvinder, men for at se, hvordan Himmelgudernes skabninger opførte sig. Og til hans overraskelse; hans evne, som kunne fortælle dårlige hensigter, slog ham kort ud. Der var for mange liderlige mænd, med dårlige hensigter. Alt dette slog den 18årige William ud, så han besvimede.
Tilbage til toppen Go down
 
At work ~ Åben tråd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Heaven Versus Hell :: Abbadon - Midtbyen :: Stripklub-
Gå til: