Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:
WP : 0 Antal indlæg : 107 Bosted/Tilholdssted : Ukendt Job/hobbies : Ukendt Humør : Skifter .... meget og hurtigt.
Emne: STORT EMNE ^_^ Tors Apr 07, 2011 12:41 am
Hej. Jeg tænkte lige på om vi ikke skulle lave et STORT emne, alså hvor der er mange med. Alså så skriver vi sådan at det hele går på tur, først skriver 1, så skriver 2, så skriver 3, så 4 og om igen, hvis der er fire. I har fattet det ikke? Ellers skriv. Hvis i er med på den, så skriv også. Jeg ved man kan, for har prøvet det før. Det kræver selvfølgelig noget fra alle spiller. 1. Man læser lige sin tekst igennem inden den sendes, så den kan forståes, og der ikke er for mange krummeluer i teksten. 2. Man besvare hurtigt muligt når det er ens tur, alså ingen der pludselig ikke er på en weekendt. 3. Man skriver mange linjer, jeg vil ikke sætte tal på, men mindst 5 linjer, meget gerne flere, da der skal være noget de andre kan skrive på.
Tror det var det, håber i er med, for jeg selv elsker den måde at skrive, og det får jo også gang i denne her ellers lidt stille stående side. Nogle spørgsmål? Så send en besked.
-Kia
Kia
WP : 0 Antal indlæg : 107 Bosted/Tilholdssted : Ukendt Job/hobbies : Ukendt Humør : Skifter .... meget og hurtigt.
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Tors Apr 07, 2011 12:43 am
Nå, lad mig lige skrive en lille kommentar til krav nr. 2. Hvis man nu skal på tur, weekendt tur eller sådan noget, så må man lige få sin person til at gå ud, f.eks at personen lige skal noget, og så vende tilbage igen senere, så de andre kan komme vidre.
Giuseppe
WP : 0 Antal indlæg : 33 Job/hobbies : Han vil dræbe alle, der er imod hans trosretning. Humør : Af jord er du kommet, til jord skal du blive.
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Tors Apr 07, 2011 10:19 am
Tjaaeh.. Lyder hyggeligt, men jeg skal nok lige svare på mine andre emner først. Gik lidt i stå. ^^'
-Og hvor mange tror du lige hopper med på den? Vi er jo ingen herinde..
Kia
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Tors Apr 07, 2011 10:38 am
Laver den heller ikke endnu. Skal nok skrive når jeg laver den.
Det ved jeg ikke, og det er jo derfor jeg laver den, for at der skal komme til at ske noget her inde. Du kunne jo lave lidt reklame Så der kommer flere.
Sean
WP : 0 Antal indlæg : 95 Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud. Job/hobbies : Arbejder med computere. Humør : Hmm...Skiftende.
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Man Apr 11, 2011 5:20 pm
Tja, vis det endelig bliver til noget, vil jeg da være frisk^^ Har ikke den bedste erfaring med det, trods mange har lovet at give mig det, men er altid frisk på at prøve:)
Kia
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Man Apr 11, 2011 8:53 pm
Jeg tænker at det bliver til noget, men så skal vi også være sikre på at folk er inde og læser det mindst en gang hver dag, eller anden, for ellers går det jo helt istå. Så enlig er jeg klar på at lave det, hvis i er med på det, og i er sikre på at i kommer her ind, og skriver vidre. Self. er der ingen straf som sådan at man ikke kommer på, men de "efterladte" bliver nok en smugle sure, i kender det måske? Men alså jov, det bliver til noget, hvis folk kommer på, og skriver.
Sean
WP : 0 Antal indlæg : 95 Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud. Job/hobbies : Arbejder med computere. Humør : Hmm...Skiftende.
Emne: Sv: STORT EMNE ^_^ Man Apr 11, 2011 10:15 pm
Jeg kommer på så længe jeg har lysten, skal nok skrive vis den forsvinder. Kender uden mærket følelsen, både som medspiller eller arrangør.
Kia