Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Mest aktive brugere
    Kia (107)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Sean (95)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Giuseppe (33)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Matthew (28)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Aubrey (16)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    lykki (14)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    André (12)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Nicholas (10)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Lucy the Unfading (9)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Joe (6)
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_lcapEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Voting_barEt nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Vote_rcap 
    Ændringer på siden
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
    Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


    Kommentarer: 0
    Nye felter
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
    Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

    Kommentarer: 0
    Seneste emner
    » Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

    » Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

    » send me on my way still smiling.. - André
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

    » Getting drunk yet, André?
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

    » Stranger than kindness - Nicholas.
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

    » All that im after, is a life full of laughter.
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

    » Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

    » Topics with the God of Crazyness?
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

    » We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


     

     Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : 1, 2  Næste
    ForfatterBesked
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 12:33 pm

    S: Våbenhandleren
    O: Et par Rocker og manden bag disken
    T: 17:03
    V: Solskin men køligt i vejret

    Kia åbnede døren ind til butikken og kiggede rundt på hylderne der var fyldt med vågen i alle former og størrelser. Egentligt havde hun ikke planer om at købe noget, bare for at se hvad der var kommet på marked. Hun havde en lårkort nederdel på, en skjorte og en jakke udenover. Hun havde taget nogle højhælet søvler på, så hun blev ti centimeter højre. Hun kiggede rundt i butikken. Hun gik først hen mod pistolerne, det havde altid været det våben hun mest havde brugt, det var nemt at have med sig, og så kunne de gøre skade, heftig skade. Der var en fin hvis pistol, med sort læderhåndtag. Det var ikke tit hun så det. Hun tog den forsigtigt ned fra hylden og drejede den i hænderne. Det lignede en ny model. Måske skulle hun købe en af dem?
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 12:41 pm

    lykki kommer ind fra bagdøren og går hen til disken.
    "Har du fået det hjem jeg bestilte?
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 12:47 pm

    Kia stod optaget af pistolen da der pludselig kom en ind af døren. Kia drejede hurtigt hoved og så en pige komme ind i butikken. Hun hævede let øjenbrynet. Hun lignede ikke typen der plejede at være her. Hun vendte tilbage til pistolen. Skete der noget ved at hun fik denne pistol? Normalt plejede hun selv at få sine våben, men nu kunne hun vil ligeså godt stytte butikken. Hun vendte sig om mod manden bag disken og vinkede til ham, men han kom ikke. Han svarede på den pigens spørgsmål. "Ja, vi har fået det. Har du en sedel på din ordre?" Spurgte han.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 12:55 pm

    lykki finder en seddel frem fra hendes bukselomme, og giver den til manden bag disken.
    "Det ville være dejligt hvis du kunne skynde dig, jeg har lidt travlt"
    lykki begynder at stå og pille ved en lille figur på disken, imens hun venter.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 12:59 pm

    Kia sukkede irriterede. Hvad pokker skulle hun her inde. Hun tog pistolen med sig og gik hen til pigen ved disken. Manden var gået om i baglokalet for at hente hendes pakke. Han kom lidt efter tilbage med en pakke, bundet ind i brunt papir. "Her er din pakke." Han smed kassen på bordet. "Alt er som det skal være." Kia gik hen og smækkede pistolen på bordet. "Jeg vil gerne have den tak!" Sagde hun irriteret. Manden bag disken kiggede op på Kia med et køligt blik. "Du må lige vente på at jeg har fået betaling fra fruen her." Svarede manden. Kia pusted irrterede ud af næsen men bevarede, eller prøvede at bevare roen.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:06 pm

    lykki fandt sin pung frem, og begyndte langsomt at tælle pengene, imens hun kiggede åndsfraværende på den person der stod ved siden af hende. * jeg håber at den ikke er gået i stykker. hov hvor var jeg nu* lykki begyndte at tælle forfra.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:11 pm

    Hvor var den pige da irriterende! Hun fandt sine penge op fra sin pung, og smed dem på disken. "Det her tager korter tid, og ellers midster du en kunde." Snerrede hun. Manden bag disken kiggede op på Kia. Han tog mod pengene. Han sukkede og gik om bag i baglokalet for at finde hendes våben. "Husk nogen petroner!" Råbte Kia efter ham.
    Da han kom tilbage snappede hun kassen ud af hånden på ham, og drejede om på hælen og gik udenfor hvor Rockerne havde slået sig ned med nogle øl. "Hey, skal du have noget tøs!" Råbte den ene efter hende. Hun stoppede op og tog imod en dåse. Godt, så kan jeg vente på hende der den irrterende tøs, og få en snak med hende.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:20 pm

    lykki var endelig færdig med at tælle sine penge og gav dem til manden. *jeg må hellere lige se om den er kommet uskadt frem* lykki åbner pakken og tager en lang hvid stang ud. *det var godt nu kan jeg endelig kommer igang med min misjon* lykki trykker på en knap på stangen så den foldte sig sammen. hun puttede den ned i en holder hun havde omkring livet og gik ud.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:25 pm

    Kia stod og kastede blikke ind på pigen inde i butikken. Hvad pokker var det for en stang hun havde? Han kløede sig lidt i håret. "Hey, kom her ned min tøz." Sagde den ene af rocker. Kia kiggede olm ned på ham. Gu vil hun røv, han kunne sgu finde en anden finke, hun havde noget andet at lave. Det eneste svar der kom fra hende var en lav hvas hvæsen før hun vendte sig om, og kiggede på pigen igen. Hun havde ikke åbnet øl dåsen, hun holdt bare fast i den og kiggede ind. Egenlig havde hun glemt den.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:34 pm

    Da lykki kom ud. ser hun at den samme pige der stod ved siden af hende i butikken står og se på hende *hvad mon der er hendes problem* lykki ser hun står med en øl i hånden *jeg håber at hun klemmer lidt mere til for så får hun det hele ud over sig*
    lykki gik hend imod hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:37 pm

    Kia fulgte hende tavst med øjne, da hun gik ud af butikken, kom ud, kiggede på hende øl i hånden og gik hen imod hende. Nå, skal vi til at slås? Min nye pistol mod hende ... jernstang? Ehmm ... Hvem mund vinder. Hun smilte et syrligt smil, og ville da godt lege med den lille mus der kom hen imod hende. Pistolen var stadig pakket ind, så det ville tage lidt tid at få den ud, men Kia gjorde ingen teng på at åbne pakken.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:45 pm

    lykki ser at hun kigger på hende med et smil hun ikke kan tolke. *Hvad mon der fåregård i hendes hoved? nå pyt mission først personlig mening efter* lykki var kommet hend til hende uden uheld indtil videre.
    "hej mit navn er lykki, kunne du hjælpe mig med at finde en der hedder kia?"
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:48 pm

    Nå, jamen hun måtte kunne bruge sin jernstang, for hun fortsatte frem mod Kia. Da hun kom helt frem, uden at nogle havde kastet sig over hende om noget, spurgte hun hende om hun havde set sig selv?! Whooa?! Det slog hende ud i få sekunder. "Ja, jeg kender en der kedder Kia." Svarede hun og spidsede munden. Hvad dælen skulle hun bruge hende til? Pigen med jernstangen ....
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:55 pm

    Da lykki havde stillet sit spørgsmål og fået af vide at hun kendte en der hed kia. blev hun lidt anspændt.*Hvis hun kender kia må hun være en af dem. jeg må hellere passe lidt på med hvad jeg gør* lykki gør sig klar til hvis nu hun skulle gå til angreb.
    "Hvad er dit navn? og hvor kan jeg finde kia?"
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 1:59 pm

    Kia kunne se at hendes krops holdning blev en smugle anspændt. Hvad var det lige hun skulle? Vidste hun hvem hun var? "Jeg hedder Kia, og hun står foran dig." Svarede hun hende og afventede spændt hendes reaktion. Selv var hun klar til at hoppe væk, eller hvad der nu skulle til. Hun var ikke bange for hverken pigen, jernstangen eller de to ting til sammen.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 2:06 pm

    Da lykki hørte at personen foran hende var kia slappede hun lidt mere af. *nå så det er kia* lykki kiggede spændt på hende. men huskede så hvad hun var og holdte sine sanser åbne.
    "Hvis du er kia så må du hellere læse det her"
    lykki rækker en konvelut hen imod kia og venter spændt.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 2:10 pm

    Kia tog imod brevet og læste ...
    Woohaa! Skulle den lille tøs være sammen med mig! No no, det kunne bare ikke passe. Der stod ikke i brevet hvad hun skulle lave, alså Lykki, der stod bare hun skulle være sammen med Kia. Hun skulede over brevet på pigen. "Mener du virkelig det her der står i det her brev?" Spurgte hun med vantro i stemmen. Det ville være hendes død hvis den lille jernpinde tøs skulle følge hende i hælene. Hun kunne godt selv passe på sig selv. Hun stampede irrterede i jorden og ville dampe ud af ørende hvis hun havde kunne.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 3:16 pm

    lykki kunne se at kias holdning ændrede sig men kunne ikke forstå hvorfor. Men fik på fornemmelsen hvad det var da hun spurgte om jeg mente det i brevet.
    "det ved jeg ikke jeg har ikke selv læst det. jeg fik kun besked på at aflevere det til dig"
    lykke så forvirret på kia og kunne ikke forstå hvorfor hendes humør var ændret så hurtigt.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 3:21 pm

    Kia stønnede højt, man kunne tydeligt høre hvor meget det irrterede hende at have et menneske på slæp. Så skete det. Bang slask. Øllen som hun havde i hånden sprang og sprøjtede øl ud over dem begge. Hun pressede læberne hårdt sammen for ikke at gøre noget dumt. Hun smed den ødelagte dåse fra sig og skulede olmt på rockerne der stod og åbenlyst stirrede på dem. Brevet var også blevet gennemblødt, men det var lige meget, det var uden betydning.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 3:52 pm

    lykki var nu blevet helt forvirret, som hun stod der helt gennemblødt af øl og stod og kiggede på kia, der helt åbenlyst ikke ville være sammen med hende.
    "Hvorfor er du så sur er det på grund af mig eller hva? nu vil jeg gerne have at du fortæller mig hvad det hele handler om for jeg forstår ingenting"
    lykki stirrede olmt på kia.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 4:06 pm

    Kia vendte sin olme blik mod Lykki. "Det handler såment bare om at den person som nu har sendt dig på denne misson har en eller anden fiks idee om at du skal være sammen med mig, grunden står der ikke, nok hans ejen lille plan, men jeg skal snakke med denne afsender, men skal føsr skifte tøj." Hun stank af øl allerede. "Nå, men dig! Du har det bare med at komme ivejen for mig idag, så det ville hjælpe en smugle hvis du nu bare smuttede så jeg kunne få noget andet tøj på og komme afsted." Kia rynkede kraftigt på næsen. Det var noget af det værste at lugte til, og så kunne hun ikke engang komme af med stanken.
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 4:27 pm

    lykki blev sur over at kia sagde at hun kun var ivejen.*hun ved jo ingenting hun tror garanteret at jeg er en slapsvans og bare stikker af hvis det bliver farligt. men jeg skal nok vise hende hvad jeg kan på et senere tidspunkt* lykki ser på kia der rynker på næsen *det er nok lugten af øl haha så kan hun lære det*
    "jeg skal nok gå, men vi skal først finde ud af hvor vi mødes igen. for JEG tager i hvert fald brevet alvorligt"
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 4:51 pm

    Kia truttede lidt på munden. "Godt, okay, du vil alså have vi skal tage det brev alvorligt ... godt godt." Hvad pokker skulle hun nu gøre med hende jernstangs pige! "Har du nogle ide? Hvor bor du? Eller jeg er tom, men lad det gå lidt hurtigt, for jeg vil skifte tøj!" Denne pige! Hun kiggede kort på Lykki før hun rakte hende det ølbestænkte brev. "Her, så kan du selv læse det."

    //Fedt du har skrevet flere linjer Nåå, og så skal du lige give en hånd med det brev! det var jo din opfindelse!//
    Tilbage til toppen Go down
    lykki




    WP : 0
    Antal indlæg : 14

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 5:18 pm

    lykki tog brevet og læste det. hun så at der i brevet var en skjult besked.
    "det vil tage lidt tid for der er en skjult besked"
    lykki begyndte at afkode beskeden. *det var godt at kia viste mig brevet for hvis hun ikke havde gjort det ville ingen jo havde set det.* efter lidt tid var lykki færdig med at afkode beskeden.
    "der står at vi skal møde op ved den store sø i skoven efter mørkets frembrud dagen efter du har modtaget brevet"
    lykki kikkede på kia for at se hendes reaktion.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) EmptyFre Apr 08, 2011 5:27 pm

    Kia stod afventene og kiggede på Lykki mens hun aflæste brevet. Hvor var mennesker dog langsomme! Da hun endelig kom med sin slutkommentar kunne Kia ikke lade være med at smile. Hun glæde sig. Hun smilte svagt, som en kat. "Det glæder mig, lad os mødes der efter mørkets frembrud." Sagde hun med et giftigt smil på læberne. Hun skød sine vinger ud, vinkede kort til Lykki hvor efter hun støj til vejrs. Hun havde næsten glemt øl stanken, men ikke helt.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty
    IndlægEmne: Sv: Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)   Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent) Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    Et nyt våben til samlingen - Lykki (åbent)
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
     Lignende emner
    -
    » Åbent Emne

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Heaven Versus Hell :: Abbadon - Syd :: Våbenhandler-
    Gå til: