Heaven Versus Hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The magic fight will last forever.
 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Mest aktive brugere
    Kia (107)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Sean (95)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Giuseppe (33)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Matthew (28)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Aubrey (16)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    lykki (14)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    André (12)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Nicholas (10)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Lucy the Unfading (9)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Joe (6)
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_lcapÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Voting_barÅh! En ny dag - Sean - Page 3 Vote_rcap 
    Ændringer på siden
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 12, 2011 12:11 am af Matthew
    Jeg har foretaget nogle ændringer på siden. Farverne er lavet en smule om, så tjek det lige engang. Og så har jeg fikset Portalen, hvis I gider tage et kig på den, og sige, hvad I synes; "in a comment below".. (:


    Kommentarer: 0
    Nye felter
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 7:08 pm af Matthew
    Admins har nu fået tilføjet et par ekstra felter, hvis I gerne vil tage et kig på det, ville det være meget fint. :]

    Kommentarer: 0
    Seneste emner
    » Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Jun 15, 2011 12:06 am af Gæst

    » Let påklædte kvinder over alt - Aubrey
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Jun 14, 2011 12:37 pm af Aubrey

    » send me on my way still smiling.. - André
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Jun 14, 2011 1:34 am af Aubrey

    » Getting drunk yet, André?
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Jun 09, 2011 2:01 am af André

    » Stranger than kindness - Nicholas.
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Jun 09, 2011 1:53 am af André

    » All that im after, is a life full of laughter.
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Jun 08, 2011 8:31 pm af Aubrey

    » Allow People! Jeg søger folk der vil EMNE!!! :'D
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Jun 08, 2011 8:08 pm af Aubrey

    » Topics with the God of Crazyness?
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Jun 08, 2011 7:07 pm af Elena

    » We will all die someday, but only one of os will be immortal - Matthew
    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Jun 07, 2011 5:52 pm af Aubrey


     

     Åh! En ny dag - Sean

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
    ForfatterBesked
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 8:22 pm

    Kia grinede kort og kiggede på ham. "Jov, det blever kedeligt i længden, men hvad kan jeg gøre ved det? Det er jo kun de større magter der kan give os døden. Nu er det ikke fordi jeg vil be om at dø, for det er da sjovt nok at leve i lang tid, og se hvornår jorden eller mennesket dør." Svarede hun. "Jeg tænker ikke rigtig på døden." Det passede ikke helt, men næsten da. Når hun var på en kirkegård kunne hun godt læges efter hvile, og ro i kroppen, men når hun så smagte blod, og mærke hvor glad hun enlig var for livet, ville hun ønske hun kunne leve evigt. Sådan var det jo, og hvis døden kom, som den jo nok ville gøre ville hun bare give sig til takke med de år hun havde fået, og så komme vidrer.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 10:33 pm

    Han så lidt p åhende og nikkede, men i virkeligheden havde han svært ved rigtig at forstille sig det, da han aldrig selv havde, eller ville være, vampyr.
    Han kunne kun gætte sig til det.
    Han spiste et par vindruer til og rejste sig, han gik hen til sin computer og satte sig og arbejdede videre. Han anede ikke hvad han skulle spørge om mere, hans spørgelyst var nærmest slukket nu, han havde fået svar på nogle af de spørgsmål der var mest trængende.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 10:36 pm

    "Nå, men kan jeg så spørge dig om noget?" Spurgte Kia, da det ikke så ud til at komme mere fra Sean. Uden at vente på svar fortsatte hun. "hvordan er det at være menneske i denne her tid, jeg var det jo kun i 1700 tallet, og der var det jo slet ikke som det er idag, uden computere og alt det." Var der mere der skulle tilføjes? Måske skulle hun havde holdt sin mund, han ville jo nok gerne arbejde. Hun valgte at sige at dette var nok, og så måtte han jo svare hvis han ville.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 10:42 pm

    Der var stilhed lidt tid, men så drejede han sig om mod hende.
    "Jeg kunne jo spørge dig..." sagde han
    "...Jeg ved intet om hvordan de levede dengang, ud over det der står i historiebøgerne, så jeg har faktisk ikke rigtig noget at samligne med, men du var menneske dengang og vis du ser på hvordan det er nu...Hvordan er det så i dag?" han så på hende og lænede sig tilbage i sin stol.
    Udenfor stoppede regnen for en tid, men tordenen lød som et fjernt. Ilden i pejsen lod skyggerne danse rundt i lokalet.

    //undskyld de små svar...//
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 05, 2011 11:02 pm

    Kia havde ikke forventet at få den kastet tilbage, men besvarede hans spørgsmål så godt han nu kunne. "Jeg vil sige det er anderledes, folk er mere fri, og gør hvad de vil, og hvad der passer dem. De skjuler ikke noget, følger loven, og så er der jo alt det moderne mobil og computer halløj." Det var nok bedst sådan hun kunne forklare sig. "Nå ja, i bliver heller ikke så tideligt gift, og det med børn." tilføjede hun med en tanke på sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 8:35 am

    Han nikkede tankefuldt, hun havde vel ret, i forhold til det man kunne vide.
    Han vendte sig mod computeren og fortsatte med at arbejde i lidt tid.
    Udenfor var alt vådt og det dryppede fra diverse steder. De mørke skyer var på vej videre og gjorde himlen lidt lysere, men ikke meget da aftenen også var på vej.
    Han nynnede svagt for sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 3:01 pm

    Det så ikke ud til at komme mere fra Seans side. Kia kastede et blik ud af vinduet før det gled hen mod ilden, der stadig brande, med et varmt skær. Hun gik hen til det, og satte sig ned, og mærkede varmen i ansigtet. Det lyste hendes ansigt op i en orange farve. Hun vendte ansigtet om da der lød en nynnen henne fra computeren. "Hvad nynner du?" Spurgte hun. Hun syntes ikke at kende sangen.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 3:48 pm

    Han trak på skuldrene.
    "En melodi der bare dukker op i mit hoved...Kan ikke huske hvad den hedder eller hvor jeg har lært den" sagde han og kastede et blik hen til hende enden han fortsatte med sit arbejde.
    Måske hvad hans mor lært ham den engang eller også havde han tilfældigt hørt den et sted, han viste det ikke, men han syntes det var meget rart den var der. Han havd epå fornemmelsen at den var gammel.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 5:08 pm

    Sean virkede ikke som den helt store snakke type, han virkede meget ... hmmm ... ikke snakkene hvis man da kunne sige det. Kia rejste sig op, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre med sig selv. Hun vippede lidt frem og tilbage. Det så ud til at blive lyser udenfor ... måske skulle jeg tage uden for?
    Hun køede sig i håret, og gik hen mod sofaen, men kun for kort efter at vende tilbage til ildstæet, og sætte sig ned på hug og kiggede drømmende ind i flammerne.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 5:27 pm

    Han kiggede op og så hen mod hende med et lille smil.
    Han rejste sig op og gik hen ved siden af pejsen.
    "Undskyld, jeg er ikke van til at have gæster" sagde han
    "Eller van til længere samtaler" han trak lidt på skuldrene og så på hende. Hun måtte selv bestemme hvornår hun ville gå...Eller, det kom selvfølgelig an på hvor længe, blev det hen af aften blev han nok nød til at sige noget.
    Men lige nu var han ligeglad.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 5:33 pm

    Kia kiggede op på ham, da han kom hen til hende. Hun smilte svagt og vendte sig derefter om mod pejsen. "Når du er alene, intet betyder, og du klamre dig til noget, mennesket så enkelt, venner, intet, bare noget, intet." Hun holdt en pause.
    "en sø, dyb, kold, hjerte løs, intet, intet, kun mig, alene, stille, tavshed, had ..."
    Hun lukkede øjne og trak vejret dybt. "Så enkelt, så uviden, så skønt, så smukt, en duft, en sommer, intet, godt, bare godt." Hun lod sin tunge fugte læberne. "Intet, intet, intet."
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 6:15 pm

    Han så på hende som om hun pludselig var ramt af vanvid, men fattede sig hurtigt, sukkede og satte sig hen til sin computer igen. Måske havde alle de år bare givet hende en anden vej at tænke? Eller også var hun bare i sit eget hoved og gad ikke snakke. Det lød som et eller andet...Slags digt eller citat hun havde lært og derfor måtte det vel have en mening for hende. En mening han ikke kunne se. For ham havde det lydt som nonsens.
    Han rystede svagt på hovedet og fortsatte på sig arbejde.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 6:23 pm

    Kia kiggede efter Sean ud af øjenkrogen. Han havde tydelivis ikke fattet en brik af det hun havde sagt, selvom hun havde prøvet at gøre det en smugle let, men det var åbenbart ikke nemt nok, men det betød jo heller ikke så meget. Så lægne hun vidste hvad det betød. Hun spidsede munden, og sagde nogle små underlige lyde igennem munden.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 7:31 pm

    Han sukkede lettere irriteret og vendte sig om mod hende.
    "Hvad er det du vil?" spurgte han, det lød mere irriteret end det var ment. Men det var stressende at høre hendes små lyde.
    "Vis her er for kedeligt til dig, og jeg sagde jo jeg ville arbejde, så kan du gå, ingen holder dig fast her" dette lød mere roligt fordi han var mere rolig. Han så på hende og ventede bare på hun blev sur og skyndte sig ud af døren.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyOns Apr 06, 2011 8:46 pm

    Kia kiggede lidt overrasket på ham, over hans vrede opbrud. Hvorfor? Var det hendes lyde. "Undskyld." Mumlede hun. "Nej nej, det er fint med mig, bare arbejd vidre, jeg skal nok holde min mund lukket." normalt plejede hun ikke at undskylde, men hun havde lige sidet i hendes ejen tanker, og orkede ikke at blive sur. Hun satte sig bedre til ratte og lignede ikke en der ville forsvinde.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Apr 07, 2011 8:37 am

    Ikke vred. Irriteret. Han nikkede og drejede om mod sin computer igen. På en måde kunne han godt forstå han ikke havde nogen til at bo hos sig i det store hus. Selv om det nogen gange var ensomt, var der også dejlig fred og ingen problemer. Men han havde dog overvejet at leje et værelse ud.
    Han lod sig begrave lidt i sit arbejde igen og finpudsede modellen, han kunne snart sende den til sin chef som ville vurdere den og evt. kommentere den. Det gjaldt jo også firmaet ry, vis modellen blev valgt.
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Apr 07, 2011 10:43 am

    Nu hun alligevel havde tid, så kunne hun jo tænke på noget der var begyndt at presse sig lidt på. Hjem. Skulle hun finde et sted at bo, eller skulle hun blive ved med at vade rundt på må og få. En lejlighed? Hus, skulle hun have sådan et kæmpe ville ligesom dem hun så tideliger på dagen? Med masser af rum? Hun kunne også bare bo ude i skoven, men aligevel.
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Apr 07, 2011 11:21 am

    HAn strakte sig og rejste sig fra sine computere. Modellen var sådan set færdig, skulle bare lige ses efter i sømmene.
    Han gik over og rodede lidt op i ilden og smed endnu et stykke brænde på.
    "Nåe...Hvad havde du så tænkt dig?" spurgte han med et lille smil og satte sig i den nærmeste lænestol.
    "At blive her de næste par timer eller jage en eller anden...Eller hvad i nu laver?" sagde han
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTors Apr 07, 2011 11:58 am

    "Det ved jeg ikke helt." Kia rejste sig op og lod en hånd glide igennem det sorte hår. "Du skal bare smide mig ud hvis, jeg er har enlig mest fordi jeg ikke ved hvad jeg skal. Men er med på noget hvis du vil lave noget?" Sagde hun. "Jeg er ikke sulten, så gider ikke bruge tid på at jage, det tager laaannnng tid. For mig."

    //Nogle idee om hvad der skal ske?//
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyLør Apr 09, 2011 12:49 pm

    //Nææ, det har jeg ikke haft i lang tid, det var derfor jeg i sin tid i emnet ville gå hjem...:)//
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyLør Apr 09, 2011 1:09 pm

    //hehe, yep, det plejer de tit at gøre hvis der ikke er et plot, eller der sker noget meget interessandt ... //
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyMan Apr 11, 2011 5:18 pm

    //Hader bare, med mindre det er en del af noget større, at planlægge hvade der skal ske i emnet, syntes det sjove ligger i at se hvad den anden kan finde på at skrive eller se reaktionen på det man selv har fundet på. Men tja, emnet er lidt dødt nu....Men tænkte faktisk på, vis du er interesseret, så måtte din bruger, vampyren, godt låne et værelse til leje hos ham^^//
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyMan Apr 11, 2011 8:41 pm

    //Øj, det ville kia da gerne, så kunne hun få noget tag over hoved! *Kia nikker ivrigt*//
    Tilbage til toppen Go down
    Sean

    Sean


    WP : 0
    Antal indlæg : 95
    Bosted/Tilholdssted : I byen, men opholder mig tit andre steder for at støtte min gud.
    Job/hobbies : Arbejder med computere.
    Humør : Hmm...Skiftende.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyMan Apr 11, 2011 10:16 pm

    //Godt, så er det en aftale;)//
    Tilbage til toppen Go down
    Kia

    Kia


    WP : 0
    Antal indlæg : 107
    Bosted/Tilholdssted : Ukendt
    Job/hobbies : Ukendt
    Humør : Skifter .... meget og hurtigt.

    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 EmptyTirs Apr 12, 2011 4:14 pm

    //Skal vi fortsætte her, eller lave et nyt emne? Og hvem starter?//
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Åh! En ny dag - Sean   Åh! En ny dag - Sean - Page 3 Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    Åh! En ny dag - Sean
    Tilbage til toppen 
    Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
     Lignende emner
    -
    » Forgive me, please. ~ Sean

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Heaven Versus Hell :: Abbadon - Nord :: Det Finere kvarter-
    Gå til: